20170811

Hej hallå!

Den här personen har helvila från träning och är inne på vecka två av vila. Har dessutom blivit hemkörd från jobbet pga knäna. Rastlös och helt galet frustrerad. Kan inte ens ha en promenad vilket gör mig komplett hsbekeopalahwos. Men försöker fördriva tiden på annat sätt. Har tillexempel läst mycket, lyssnat på poddar och sånt. Även haft besök av Arvids föräldrar som plockade med sig allt som är gott från deras trädgård. I tisdagsmorse åkte jag till Älö för ett par dagar med att bara bli ompysslad av mamma och pappa.

Fram till igår har jag inte varit särskilt peppad på skolstarten. Men igår bytte jag mitt ämne två, från historia till…. idrott och hälsa! Det känns så himla 110% rätt alltså och nu kan jag knappt vänta på att allt ska sätta igång.

Kommentera

