170802

I torsdags efter jobbet tog jag bussen till Misterhult där mamma hämtade ut mig. Jag var nämligen ledig i tre dagar och skulle spendera dem på Älö. Såklart. Hela fredagen var jag själv på ön vilket var så jäkla jäkla välbehövligt och skönt. Jag gjorde bara saker som jag älskar. Läste i solen, tränade ett pass, plockade blåbär, tog ett nakendopp i havet efter träning. Resten av helgen fortsatte i ungefär samma spår. Fast med Arvid, mamma och pappa som sällskap. Och på lördagen även Hampus.

Tack livets bästa ställe för dagar som dessa.

Kommentera

