170724

I lördags när jag jobbade fick jag ett sms av arvid där han frågade om jag var sugen på äventyr. Såklart jag var! Så när jag slutat jobbet packade vi tält och sovsäckar och paddlade ut i Kalmarsund. Hittade en mysig ö norr om Kalmar där vi slog oss ned. Älskar sånt här tillsammans med Arvid.

Igår när vi kom hem så hängde vi i solen på balkongen och läste, vi tränade ett pass och sedan lagade jag en vietnamesisk nudelsallad med räkor. Knäna fick jag tejpade också.

Nu är det måndag och sista veckan i juli. I veckan väntar jobb fram till torsdag, träning och sedan en efterlängtad ledig helg.

Kommentera

