Juli

Platsen där mitt hjärta bor.

Förra veckan när jag inte jobbade eller tränade var jag iväg på äventyr med familjen Fasth. Mycket mycket mysigt. Sedan dess har jag jobbat lite till och i lördags efter jobbet åkte jag till Älö ett par dagar för att umgås med mamma och pappa och bara vara. Jag solade, tränade, läste, åt god mat och plockade blåbär. Egentligen hatar jag att sommarjobba pga vill bara vara där hela långa sommaren.

I tisdagseftermiddag var det dags för besök nummer två hos sjukgymnasten. Mina knän verkar må bättre så ingen tejp behövs. MEN sen den togs bort gör det mer ont än innan. Hoppas det inte är något utan bara tillfälligt så det går över snart. Så less på detta!

Annars är livet ungefär så som det brukar vara på sommaren. En önskan om att hinna med lite mer somriga grejer. Men vi har ju ändå hela augusti på oss också.

Kommentera

