Ellen

Idag fyller Ellen år!

Ellen och jag lärde känna varandra för rätt längesen. Under gymnasiet gick vi otaliga långa promenader med varandra. Sedan flyttade den ena åt ett håll och den andra åt ett annat och sådär men vi har ändå alltid lyckats hålla kontakten.

Idag är Ellen en av mina viktigaste personer i livet. Jag vet inte någonting som jag inte skulle kunna berätta för henne. Hon finns liksom där hela hela tiden och bollar tankar och idéer, stora som små. Om det så är löptips, kärlek, funderingar, framtidsångest eller framtidslängtan. Allt. Ellen brukar skicka vloggar till mig på snapchat och skickar pins med peppiga citat till mig på mornarna. Ellen går helst upp tidigt på mornarna för att fånga dagens första timmar. Precis som jag. Ellen är på många sätt en förebild för mig och har en självinsikt som mycket mycket få personer har.

Tack Ellen för att jag får vara din vän. Är tacksam för det varje dag och jag är så glad över att jag lärde känna dig. Grattis på din födelsedag solen ❤️ tänk vad mycket fint som väntar.

En reaktion på ”Ellen

Kommentera

