20170523

Här har ni en mycket glad tjej! Det är så mycket i livet som känns 100% bra just nu. Idag skrev jag klart den sista uppsatsen innan sommarlov så nu är det bara nästa veckas redovisningar och opponering som är kvar, sedan är andra året på universitetet avklarat och jag har då avverkat två femtedelar av utbildningen. Dessutom fick jag tillbaka förra kursens hemtenta med högsta betyg dessutom. Heja heja! I övrigt går träningen bra och imorgon har jag PT-pass med Tommy. Är pepp! Plus att allt är så vackert ute nu. Jag går långa promenader om kvällarna och vill aldrig riktigt gå in. Det här är bästa tiden på året.

Annars väntar långhelg på Älö där jag ska läsa i solen, träna och kanske ta ett dopp. Tack livet, vad fint du är just nu.

Kommentera

