20170508

 

Tre bilder från förre veckan. En från en långpromenad när det var varmt och solen lyste genom grenarna. En från en dag innan skolan och en från i lördags när Arvid mötte upp mig efter jobbet och hade packat ned massa frukt och bubbel som vi myste med på en filt vid havet. Min fina Arvid. 

Hej mitt i livet! Känns som att det enda jag säger nu för tiden är hur mycket det är i skolan. Men det är tyvärr sant. Har så mycket att göra så längtar bara till sommar nu faktiskt. Fast på torsdag fyller jag 22 år och på lördag går min fina lillebror bal. Så har mycket fint att se fram emot trots plugg upp över öronen. Annars då? Efter ännu ett besök hos sjukgymnasten och nya löpskor känner jag mig ändå hoppfull inför halvmaran. Min fina mamma fyllde år igår så vi ringde och sjöng och jag körde ett gött träningspass och tittade på Wings for life.

 

 

Kommentera

