Långhelg och sånt där

En magisk långhelg har passerat och jag har varit HELT ledig. Inget plugg och inget jobb, vilket faktiskt hör till ovanligheterna. Bara massa gos med Arvid och svärisar, träning, promenader längs havet, lite shopping och valborgsmiddag.

Och det är MAJ nu- årets bästa månad. Och inte nog med det så kickstartade maj med solsken, musöron på björkarna och fågelkvitter. Blir lika glad varje år. Så imorse snörade jag på mig mina skor 07.00 och gick en promenad i solen innan det var dags för skola och kursintroduktion. Sen åt jag lunch i solen och tog en till promenad innan kvällens spinningpass. Nu är jag slut som artist och ska läsa lite i kvällssolen på balkongen.

Tack livet för den här helgen. Den behövde jag.

Kommentera

