En helg i slutet av mars


Trots tenta i lördags har min helg ändå varit i toppklass måste jag säga. Innan tentan i lördags cyklade jag en sväng i solen och på kvällen gick vi en trappa ned till Pontus och Amanda för att hänga med dom+ massa andra finisar. Igår hade det utlovats vårvärme i Kalmar så Arvid och jag packade ihop grill och cyklade till Stensö där vi hängde med Adam och Matilda, grillade korv och bara njöt av vädret. Nu har jag blivit lite bränd på näsan och lite fräknar börjar komma fram. Idag visar prognosen 21 grader i Kalmar. Pepp på ny vecka! 

Kommentera

