20170320

Är tillbaka i Kalmar igen efter en fin helg hemma. Efter en lördagskväll hos världens bästa Dahlbergs, sol, läsning och cykelturer i skogen så är jag påfylld med energi igen. Jag är så frustrerad över att jag får hoppa på kryckor. En frustration som verkligen känns i varenda cell i kroppen. Känner mig arg och irriterad ungefär prick hela tiden så jag hoppas att min fot blir bra snart.

Nu är det tentavecka så det är ungefär det jag kommer ägna mig åt. Plus försöka att inte vara frustrerad hela tiden. Hehe skoja ba.

 

Kommentera

