Du är drömmarna jag drömmer ibland

2010-05-2011-02-290

Den här bilden är tagen i april 2010. Du hade du precis fyllt sexton år och vi hade varit tillsammans i ungefär två månader. Förra söndagen fyllde du 23 år och i tisdags fyllde vi sju år ihop. Sju år.

Jag skrev på twitter att det känns som att jag skriver det här varje/vartannat år typ, men att det känns så sjukt och SÅ fint att vi har varit tillsammans i sju år. Det är lite svårt att greppa att det är en så lång tid, för på ett sätt känns det som att det var igår jag blev hopplöst kär i dig och du var det enda jag kunde tänka på precis hela tiden. Men på ett annat sätt känns det som att vi varit tillsammans hela livet för det känns så självklart.  Vi är så himla bra ihop Arvid och världen skulle vara en mycket sämre plats om inte du fanns.

Jag ser fram emot många många många fler år med dig. 

Kommentera

