En händelserik helg och en praktikvecka

Hej och glad fredag! 

Förra fredagen låg jag inne med världens förkylning men det hindrade inte mig från att äta middag med Pontus och Amanda! Så mysig kväll. På lördagen skickade jag in en hemtenta, hängde med Janni och fixade inför kvällen då vi nämligen firade Chris som fyllde år dagen till ära. Vi drack bubbel, spelade lasergame, käkade lång middag på gröna stugan och avslutade med sällskapsspel och vin hemma hos oss till klockan halv fyra. Så på söndagen var det lite segt att gå upp men jag pallrade mig upp ändå pga var bjuden på brunch! Så mys. Väldigt fartfylld och kul helg! 

I veckan har kag börjat min första praktik! Så jag ska spendera sammanlagt fem veckor på Stagneliusskolan där jag har två treor. Så kul, intensivt och lärorikt. Annat som hänt är att jag fått högsta betyg på senaste hemtentan. Yey! Och nu är det fredag igen som kommer spenderas med ett träningspass, hargryta till middag och mys med Arvid. Imorgon kommer min familj hit och myser med oss! 

Kommentera

