Ett litet jullov

Hej JANUARI. Ja, så sjukt att det är januari och 2017 nu.

Här är ut litet urval av bilder från mitt lilla jullov. Min jul spenderades hemma och den var så fin, idyllisk och fylld av kärlek. Så tacksam över min fina familj. Annat jag har hittat på är att träffa personer jag saknat. Till exempel Amanda, Adina och Kristin. Ludde, Camilla och Noah, Lucas och Becca och sådär ❤ kramats massa med min familj, sprungit i skogen, jagat ute i Säflod tillsammans med ett gött gäng.

Har också firat nyår som sig bör det det vankas nytt år. Den här gången var vi bjudna till Västervik där vi lagade middag ihop och bara hade det så himla himla trevligt. Vid tolvslaget stod vi vid havet och skålade, tittade på fyrverkerier och kramades. Dagen efter var det helt plötsligt den förste januari och det var dags att börja packa inför en vecka i dels, Branäs och dels i Trysil.

Kommentera

