Två helger i december

Förra helgen tog Arvid och jag med oss vårt bästa humör och åkte till Växjö där våra favvosar bor. Och vilken helg det blev sen. Kanske den bästa på hela året.

Janni visade mig hennes Växjöfavoriter, vi drack eftermiddagsvin på delux, hängde på hotellrummet och drack bubbel, sen käkade vi en heeeeeeeeelt galen middag på Izakaya- kanske en av mina bästa matupplevelser. Sen dansade vi på delux och dagen efter käkade vi hotellfrukost, pratade om gårdagen och myste. Tack för att ni är världens bästa par som ALLTID får oss att skratta så vi viker oss, som vi kan prata om allting eller ingenting om och där vi trivs så genuint bra i varandras sällskap. Ni är bäst ❤ 

Förra veckan bestod till största del av jobb och plugg. Mycket nu inför jul. I övrigt har jag jobbat hela helgen och igår körde vi middag ute och sen filmmys. 

Idag stod klockan på 06.00 för ett inbokat träningspass och nu har jag precis ätit frukost och duschat. Fantastisk start på veckan! Den här veckan är det all in på allt: jobb, skola och träning. Sen ska jag kramas hejdå med Janni som åker till Thailand ❤

Kommentera

