Ett tag sen sist och en lite tråkig nyhet

IMG_6929.JPG
Bästis <3

Hej fina.

Det var ett tag sen jag var här inne och skrev och hade mig och det är på grund av att jag inte riktigt har velat. Det är nämligen så att mitt bloggminne på WordPress är fullt så jag kan inte ladda upp fler bilder. Så jag fick alltså välja mellan att sluta blogga, byta blogg eller radera alla bilder.
Och att sluta blogga kändes lite jobbigt då det här är ett sånt himla bra ställe att skriva av sig på, och att byta blogg kändes inte ett dugg kul. Så jag valde att radera alla bilder. Vilket inte heller känns ett DUGG kul. Här har jag bloggat i fem år och det är så mycket minnen publicerade på det här stället att det nästan gör ont att tänka på det. Men nu är de tyvärr borta, men texterna finns iallafall kvar. Så från och med nu blir det en liten nystart här på bloggis. Hoppas att det blir bra ändå.

Sedan sist har jag iallafall läst helt galet mycket, skrivit hemtentor, hängt med Janni, haft julbak och julbord, gått på julmarknad på slottet, tränat, promenerat, myst med Arvid och firat Fanny med bubbel och spel. Och såklart massa annat skoj också.

Nu är det första december vilket betyder ca 22 dagar till lite ledighet (förutom en hemtenta som ska in dagen innan nyårsafton) och jag lääääängtar så mycket efter att iallafall vara lite ledig.

Kommentera

