En middag, halv storm och lite vardag

Här är lite små glimtar från mina senaste dagar! Dejtkväll på Kallskänken med Arvid på vår förlovningsdag, en fin solnedgång påväg hem från jobbet, myskväll med Sofia i fredags och en bild på en höstig Elin innan skolan i tisdags! 

Idag har Arvid och jag inte gjort någonting alls förutom att veckohandla och lite sånt. Regnet har öst ner och det har fortsatt att blåsa halv storm så jag har mest hängt i soffan under en filt tillsammans med en bok. Igår hade vi Pontus och Amanda över på middag. Och alltså, det finns få saker i livet som är så trevligt som att laga middag till sina vänner för att sedan äta, dricka  och prata länge. Extra trevligt blir det ju om maten är egenskjuten eller egenfångad.

Nu har jag precis tagit ur mina ciabattas ur ugnen. Imorgon är det back to reality igen men på onsdag åker jag hem för älgjakt. Heja livet!

Kommentera

