Below my feet / en septemberfredag

Imorse vaknade jag tidigt tidigt av att min hals var så svullen så att det nästan kändes omöjligt att svälja. Så det var bara att avboka träningspass och promenad. Idag hänger de mörka molnen tunga över Kalmar så idag tänkte jag inte göra annat än att ta hand om mig själv och höstmysa lite extra. Jag ska bland annat:

  • Handla lite frukt, ett magasin och ett nytt gott te på Gerdas + minipumpor om det finns.
  • Baka dadelbollar.
  • Lyssna på Mumford and sons prick HELA dagen.
  • Tillaga rådjursstek och tända massa ljus i lägenheten tills Arvid kommer hem ikväll.

För att höja höst-mys-känslan lite grann tycker jag att vi tittar på ett par bilder från min iPhone som är tagna under ett par septembrar då jag gjort något mysigt. Nämligen bestämt från september 2012 och september 2013.

IMG_0100.JPGIMG_0394.JPGIMG_0607.JPGIMG_2522.JPG

IMG_2577.JPG

Kommentera

