Everglow

Hej från en mycket glad Elin. Jag är glad idag av två anledningar:

  1. Imorgon är det fredag och den kommer spenderas i Västervik hos min favorit då jag bland annat ska få bli fin i håret. Sen väntar gos och sådär. Och på lördag är det kräftskiva på Älö.
  2. Livet är bara så himla bra just nu i all sin enkelhet. Det flyter på i skolan och jag tycker att vår kurs är intressant, jag varvar nytta med nöje dvs. blandar plugg och träning med mysigt häng med vänner. Gosar med Arvid när han kommer hem från Växjö om eftermiddagarna. Plus att det känns som att jag har närmat mig lite mer balans i livet. Eller kanske mer att jag numera kan kontrollera mina tankar bättre. Så nu får mat och träningstankar ta lite mindre plats vilket nog gör mig till en lite lyckligare människa.

Bilderna här ovan är från i helgen då jag bland annat myste med Amanda, hängde på älgbanan och hade riktigt fredagsmys med film och tacos med Hampus och Linnea. Häromdagen hade både Arvid och jag självstudier så då pausade vi med en promenad i skogen på Värsnäs. Och på tal om Arvid kom han hem med en liter blåbär till mig igår. Min Arvid alltså <3

Kommentera

