Köksrenovering, jobb och augustikvällar


Livet snurrar fort och vi är inne på andra veckan i augusti som också innebär sjukt mycket jobb och lite roligare, köksrenovering. Nu är det gamla gröna helt ute och nu väntar montering av det nya fina vita. Så orimligt pepp på nytt kök att det inte finns någon mer peppad person än mig just nu. Annars har det inte hänt supermycket mer än att vi spenderade två nätter på Älö när jag var ledig två dagar i rad, jag jar hängt med Fanny och Janni och druckit vin och ätit godis. Och så har jag ställt klockan på 06.30 och sprungit innan Kalmar vaknat och sedan har jag byggt ihop stommar till förbannelse. Igår kom mina föräldrar hit och hjälpte till i köket och på kvällen myste vi på restaurang med oxfilé och vin. Lyx att ha såna snälla och fina föräldrar. 

Kommentera

