Försvunna dar och eviga nätter


Nu har det gått nästan en månad sen sist och det har nog mestadels berott på att det är sommar och fullt upp med jobb och annat. Jag har under den här månaden hängt så mycket som möjligt på Älö där jag badat minst tre gånger om dagen, läst massor, fiskat, sprungit tidigt på morgonen utan musik, utan bilar och utan människor. Bara jag, mina steg mot grusväg och skogen. Familjen Fasth har varit här och vi har ätit brunch på Söderport, spelat lasergame, varit på Öland, och haft picnick med cava vid havet. Det har varit lite festligheter också, bland annat firande av Sara i hennes trädgård och dans med Janni och Cassandra. Sen har det ju hänt en himla massa annat också: Arvid har kommit in på sin utbildning (alltså världens bästa Arvid) och köksrenoveringen är i full gång. Om ca två veckor har vi ett helt nytt kök. Äntligen. 

Nu har jag drabbats av en nästan lamslående jaktlängtan men tvingar mig själv att njuta lite extra mycket av den sista sommarmånaden som faktiskt är nu. 

Kommentera

