Midsommar, lite vardag och minisemester


Sedan sist har det hunnit bli juli. Midsommar på Älö med mina fina var så fint. Det var högsommarvärme, bad, rökt ål och sill som sig bör, kubbspel och sena varma nätter. Så himla härligt. 

Jag har även hunnit med en till vända till Älö, jobb, träning och massa läsning. Älskar att ha så mycket tid till läsning som man får under sommaren. Jag har även haft farmor och mamma på besök då det vankades god lunch, vin och lite så!

Igår tog Arvid och jag Janni och Christian under armen till Park Hermina för lite drinkar och idag går jag och Arvid på minisemester. Fyra lediga dagar helt ensamma på Älö. Åh vad härligt!

Kommentera

