Lite sedan sist och lite om sånt som kommer.

Mycket har hänt sen sist jag kikade in här. Vi tar en titt: 

Jag har varit en vända till i Göteborg. Den här vändan för att fira Arvids kusiner som tagit examen. Såhär såg jag ut när vi gick upp tidigt tidigt för att åka.

Jag har varit på studentmottagningar! Fick ääääääntligen träffa min älskade Amanda igen. Känner mig hel i själen nu.

Hängt på Älö och pussats med min fina.

Köpt livets mat: rökta räkor och varmrökt lax och firat högsta betyg på ännu en tenta och därmed högsta betyg i litteraturhistoria. 

Sen har jag även tagit tidiga morgonpromenader, jobbat lite, läst massor, tränat både inomhus och utomhus, hängt lite i solen och sådär. Nu är jag precis hemkommen från ett HITpass och ska äta lax i soffan tillsammans med Arvid framför fotbollen. Imorgon väntar tandläkarbesök, löpning och sedan, äntligen, långhelg på Älö. Och midsommar där såklart. Är pepp på att få hänga med mina saknade vänner som kommer till oss. Vi ska äta midsommarmat, ha kransar, bada, dricka lite gin och tonic, fiska och sånt där. Så fint! 

Kommentera

