Om en långhelg i Göteborg och hur det kan vara att se Håkan för femte gången


Nu har det gått lite mer än en vecka sedan jag stod bland 70.144 stycken andra människor och såg Håkan. Det har nog tagit den här tiden för att låta det sjunka in. För som vanligt lämnar Håkan mig med tusen olika känslor och en tomhet som bara infinner sig efter att jag har stått i ett publikhav och gråtit till Nu kan du få mig så lätt och alla andra låtar som får mig att gå i tiotusen bitar. 

Det finns som vanligt inte ord för allting som känns och för allting jag vill tacka Håkan för. Men tack tack tack för allt du gör och för hur mycket du hjälper utan att du vet om det. 

PS. Hoppas vi ses snart igen, förhoppningsvis på en höstturné.

Kommentera

