Terminsslut, sommarlov och Göteborg.


Igår på förmiddagen skickade jag in min sista hemtenta i litteraturhistoria och sedan firade jag med ett HIT-pass, en vaccination och sedan mys med Fanny och Janni i Kalmarsundsparken i solnedgången. Hur peppigt? Superpeppigt! Och jag kan inte fatta att mitt första år på universitetet är slut. Det har nog varit bland det bästa året i mitt liv. Nu är det bara fyra år kvar. Gudars skymning. 

Imorse ställde jag klockan på 06.30, hoppade upp, tog en löprunda och brände av ett magpass innan jag packade ner det sista och satte mig på tåget mot Göteborg. Ska bli fint att inleda sommaren med Håkan igen, och att äntligen få kramas med Adina igen efter 6(!!!) månader isär. 

Hoppas ni har det fint i sommarvärmen och carpar juni med allt vad juni innebär! 

Kommentera

