Långhelg, spelning och sommarvärme


Hejhejhej hörni i sommarvädret.

Hur fint kändes det inte när vi packade ihop bikini, träningskläder och shorts i torsdags för att spendera ett par dagar på Älö? Superfint! Det var sommarvärme och vi gick omkring i shorts, solade, tränade, fiskade strömming, läste, grillade varje dag, åkte båt och bara va. Det kändes som att någon kastat oss två månader framåt i tiden. På lördagen firade vi även min fina fina mamma på hennes födelsedag med charkisar, prosecco och grillat.

Efter några härliga dagar på mitt bästa ställe styrde Arvid och jag bilen mot Vimmerby där jag blev upphämtad av Lina för att åka till Stockholm i 30 timmar. Vi skulle nämligen titta på The Lumineers på Berns, bo på hotell och njuta av vår-Stockholm. Och vilka fina 30 timmar det blev. Spelningen var nog top tre bästa spelningar jag varit med om. Om det inte var den bästa? Iiiiih glädjerus. Tack The Lumineers för att ni är BÄST.

 

Kommentera

