I vårkvällen, provsmakar livets heroin. 


Hörni vilken bra vecka jag haft! Det har varit goa träningspass, inskickande av hemtenta, jobb, plugg och så igår – valborg.

Och alltså vilken fin valborgskväll jag hade. Efter en fin dag på jobbet svirade jag om till något stiligare innan vi begav oss till Fanny och Sebbe tillsammans med Janni och Christian där det vankades bubbel, grillat och sällskapsspel. Vid tre inatt la vi oss i sängen efter en kväll med så mycket skratt och idag hoppade jag upp ur sängen kl 08.00 och begav mig ut på en långpromenad i solen med Sofia. 

Nu är lägenheten färdigstädad och vi har precis käkat sill och potatis i solen på balkongen. Kalmar bjuder på 18 grader och strålande sol dagen till ära. Hur fint? 

Ikväll ska jag träna innan jag checkar ut och laddar om inför en ny vecka. Heja livet vad bra du är! 

Kommentera

