Lite om en helg och lite om hur det är nu

I lördags efter killingsgos premiärgrillade Arvid och jag på balkongen och drack vin med Janni. Är så glad i hela mitt hjärta att jag, JAG, har fått turen att lära känna denna enastående människa.

Den här veckan spenderas med träningar, skrivande på hemtentan, läsande av Madame Bovary och jobb. Annars är livet ungefär så som det är i april med förhoppningar och längtan efter värme och sol. I mitt huvud snurrar valet om andraämne som måste göras snart snart snart. Så mycket tid går åt att fundera, väga för och nackdelar och boka in möte med syokonsulent. Så efter mötet på fredagmorgon blir jag förhoppningsvis lite klokare.

Och om en vecka är det långhelg på Älö och sedan konsert i Stockholm, om två veckor är det födelsedag och sen kommer resten av maj springa snabbt förbi som maj nästan alltid gör och sen hux flux kommer jag ha gått klart mitt första år på universitetet.

Kommentera

