Past livet couldn’t ever hold me down, lost love is sweeter when it’s finally found


 Det här inlägget skulle upp igår egentligen men jag glömde visst publicera det så här kommer det, en dag försent:

”Idag är det fredag igen och jag har precis kommit ut ur duschen efter mitt femte träningspass för veckan. Det kändes i kroppen att det varit intensiv och tuff träning varje dag den här veckan så i helgen ska jag bara ta det lugnt och låta kroppen vila! Annars bjuder den här helgen på långa promenader längst med havet, en myskväll innehållande min favoritmat (laxwrap) och naturgodis med Arvid, och tentaskrivande. Så fint med en lugn och relativt oplanerad helg ändå. 

Här i Kalmar blommar alla vitsippor, det är stora knoppar på träden och våra tomat- och örtplantor börjar komma upp. Heja våren!”

Kommentera

