Aprilsolen 

   
 
Hejhejhej!

Alltså nyp mig i armen vad fort tiden går. Är tio dagar sedan jag sist uppdaterade här men känns som tre. Sedan sist har jag som vanligt hunnit med en hel del. Bland annat hängt med Ellen en måndagseftermiddag, ätit middagar ute på balkongen, tränat (heja mina bålmuskler som börjar komma fram), ätit frukost till middag hos Janni, jobbat i bokhandeln, läst, promenerat i solen med Sofia bland annat, hängt på balkongen med Janni där vi hade 22(!) grader i tisdags, äventyrsbadat och gosat med Arvid aka världens bästa pojkvän och varit på överraskningsfest för KåWe. Himla bra vecka ändå. 

Ikväll ska jag träna och så kommer Janni hit på middag. Tänk att det är april och aprilsol nu. Livet är SÅ härligt hörni. Oftast alltid. Speciellt när det är fågelkvitter, blommor och ljusa kvällar. 

Kommentera

