En födelsedag, träningar och tusen lyckorus


Alltså jag måste bara få kärleksbomba mina vänner lite. För alltså vilken fin dag jag hade igår. Efter morgonträning gjorde jag mig i ordning för födelsedagsbrunch hos Janni som fyllde år och alltså vilken brunch(!!!). Det var chiapudding, scones, frukt, chark, smoothie, frallor, egenbakat knäckebröd, bär, ostar och kladdkakemuffins. Snicksnackade hos Janni i  sex timmar innan vi bestämde oss för att ta ett par drinkar (och ostron) på Kött och Bar.

Så igårkväll klockan halv tolv somnade jag med världens lyckokänsla i kroppen. Tänk att jag har fått möjligheten att lära känna dessa fantastiska människor som ger mig SÅ mycket energi. Lucky me!

Nu väntar ett grisigt HIT-pass och sedan packning inför påskhelg där vi bland annat ska fira pappa <3, träffa bebis och vara på Älö.

Kommentera

