Om fem dagar i Estland med min farmor

I mars kan man åka till Estland med sin farmor och det gjorde jag. Det har varit en så fantastisk vecka på alla sätt och vis. Vi har förutom att spa:a, pratat litteratur, ätit god mat, skrattat tills vi fått magknip, druckit vin, promenerat i Pärnu och bara haft det så himla himla bra.

Varje dag ställde jag klockan på sju och gick och tränade innan det var dags för en halvtimmes massage och efter det frukost. Resten av dagarna fylldes med fler behandlingar så som manikyr, ansiktsbehandling, örtbad och pedikyr och mellan alla behandlingar läste vi, satt i solen och bara va.

Så tacksam för den här resan med min farmor. Och så tacksam över att ha livets bästa farmor som också är min bästa vän. Tack farmor, du och jag är ett så bra team. Du är världsbäst.

Kommentera

