Do you ever think that what lies between now and tomorrow could be all that’s left of your life?

   
   
– Det ser ut som november ute, fast med snödroppar i rabatterna. 

I veckan har jag tränat, skrivit genusanalys, fått kramas med Janni igen och ätit goda frukostar innehållandes bland annat mango- och ingefärssmoothie. Så himla gott att jag skulle kunna äta det till frukost, lunch och middag. 

Igår jobbade jag ett par timmar i bokhandeln och efteråt möttes Arvid och jag upp på Kött & Bar för två glas prosecco för mig, och två öl för Arvids del. Så mysigt. Idag är det söndag och vi har spenderat vår förmiddag på Hansa där vi handlat så mycket fint till vardagsrummet. Jag kom precis in från sex km i löpspåret i snö och blåst (?!) och snart ska vi ner till gymmet. Och alltså, om en vecka befinner jag mig i Estland och ska bli bortskämd i en hel vecka. LÄNGTAR. Men innan dess väntar en vecka med träning, dejt med Fanny och Janni, en föreläsning och ommålning av en vägg i vardagsrummet. 

Kommentera

