Dom har molnen i famnen, men du skriver ord som mord i handen.


  

En himla fin helg har passerat och nu är det vecka nio vilket betyder följande: 1: det är mindre än två veckor kvar tills jag sitter på en buss påväg till Estland tillsammans med min farmor för en veckas spa, god mat och träning och 2: imorgon är det den förste mars -> första vårmånaden!

Men tillbaka till helgen. Den har varit så fiiiin. I lördags jobbade jag och innan solen gick ned tog jag och Arvid en långpromenad till vårt nya favoritställe. Resten av kvällen spenderade jag på Björnö framför mello vilket var så mysigt. Och i söndags hämtade Arvid och jag vår soffa(!!!) ÄNTLIGEN. Förra veckan hade vi en slipgubbe här som slipade golvet och i helgen har Arvid oljat om det till en mörk och kall färg och det blev SÅ bra. Så nu har vi en soffa efter tre månader utan. Känns pretty much amazing. När soffan var färdigmonterad gick vi med ett par finisar ut till Svinö för att grilla korv i solen. Efter det tränade jag och sen somnade jag gott intill Arvid.

Nu är det som sagt vecka nio och idag har jag suttit på balkongen i solen, promenerat 1,4 mil, pluggat och köpt en ny parfym. Den här veckan ska jag träna, gå på superrolig föreläsning  (älskar den här kursen), gå långa promenader, läsa massor, carpa vädret och gulla med Arvid.

Kommentera

