En fredag i slutet av februari

Hej hörni!
Det är fredag idag och det är SÅ fint. Hela den här veckan har jag jobbat och det är så himla roligt.
Idag efter en god smoothiefrukost sprack det upp och det blev klarblå himmel och sol det firade jag med att ta en löprunda längs havet utan musik och alltså, det är något så fint med att bara höra ens steg mot asfalt, grus och barr.
Annars så har jag spenderat min lediga dag med att göra müsli och lyssnat på mina två bästa fredagslåtar Fashion och Smile med The Royal Concept.

Ikväll ska Arvid och jag mysa med ett glas vin och äta min favoritmat: lax med massa olika grönsaker och fetaost, titta på en mysig film, äta egenrostade nötter och jordgubbar och ladda upp inför ett par timmars jobb imorgon. Heja fredag. 

   
 En på-jobbet-selfie och två av böckerna jag har fått med mig hem! 

Kommentera

