Vardag, en bebis och sol


  

En promenad på ett soligt Svinö och en lunch.

De senaste dagarna har jag haft så mycket energi, varit så mycket färg och dagarna har varit så himla bra utan att något speciellt har hänt egentligen, och är det inte det som är det finaste egentligen? Att vara så himla glad utan någon speciell anledning. Kanske är det att min vardag är precis så som jag vill ha den nu: läser roligaste kursen, tränar, hittar på fina saker med Janni och Fanny, läser massor, går långa promenader vid havet, jobbar i en bokhandel, kommer hem till Arvid och pratar igenom dagen som gått och somnar tätt ihop. Jag har också börjat varje morgon med ett 30 minuter långt yogapass och avslutat dagen med ett 20 minuter bedtime-yogapass. Känns SÅ fint i min kropp och själ. Heja yoga.

Annars så har världens gulligaste lilla bebis sett dagsljus för första gången och Arvid har blivit farbror och jag indirekt faster. Ser fram emot att få se den här lilla växa upp och att få skämma bort honom. Så imorgon efter sju timmars jobb styr Arvid och jag bilen mot Vimmerby för en helg med bebisgos, långa promenader i skogen och sånt.

Kommentera

