Love on the brain

   Såhär fina kan mina morgonpromenader vara.   Mysonsdag hos Janni ❤️ Lyckad jaktdag i Säflod.

Hej hörni. Nu var det himla längesen jag tittade in här. Och jag har hunnit med en himla massa saker sedan sist. Till exempel så har jag varit sjuk vilket har inneburit att jag legat i min säng konstant i flera dygn. Så himla tråkigt. Så efter en vecka utan träning och med träningsabstinens så ska jag köra mitt första pass idag vilket ska bli amazing. Hoppas jag bara kan få slippa att bli sjuk igen nu. Sen har jag JOBBAT på mitt extrajobb jag har fått. Ja ni läste rätt, jag har fått ett jobb och inte vilket som helst, utan i en bokhandel. ÄR SÅ GLAD ÖVER DETTA. Jag har även läst, hängt med Janni, firat Arvid i Vimmerby och skjutit min första hare. Sen har jag även köpt biljetter till the lumineers ❤️ och klippt mig. Så jag väldigt fina saker jag jag ju ändå haft för mig trots att jag varit lite sjuk.  

Nu väntar en vecka med plugg, träning och lite jobb.

Kommentera

