En lista

Processed with VSCOcam with x1 preset

3 saker jag ser fram emot
♦ spa- och hälsoresan till Estland tillsammans med min farmor
♦ vår
♦ en färdigrenoverad lägenhet

3 saker jag fasar för
♦ att bli sjuk
♦ att inte hinna med allt jag vill
♦ ångest

3 saker jag gillar
♦ får
♦ konserter
♦ myskvällar med mina bästa tjejer

Processed with VSCOcam with b5 preset

3 saker jag inte gillar
♦ sverigedemokraterna
♦ svensk universitetsgrammatik
♦ stress

3 saker jag vill
♦ bada i solnedgången
♦ hänga med mina grabbar
♦ lyckas

3 saker jag borde
♦ bestämma köksluckor till köket
♦ lägga mer tid på kreativa saker jag tycker om att göra
♦ slösurfa mindre

Processed with VSCOcam with x1 preset

3 saker jag kan
♦ prestera i skolan
♦ göra goda frukostar
♦ springa snabbt och långt

3 saker jag inte kan
♦ ligga kvar i sängen för länge på mornarna
♦ slappna av till 100%
♦ äta blodpudding

Processed with VSCOcam with x1 preset

3 saker jag har på hjärnan
♦ dog days are over med florence + the machine
♦ alla hjärtans dag
♦ bästa huskuren mot halsont

3 saker jag pratar om ofta
♦ roliga saker jag vill göra
♦ framtiden
♦ mat

3 saker jag önskar mig
♦ två tavlor från lions and cranes
♦ att alla mina vänner bodde på samma ställe som mig dvs skulle kunna ses när som helst utan massa planerande
♦ rättvisa i världen

Processed with VSCOcam with x1 preset

3 saker jag blir lugn av
♦ att färdigställa ett arbete
♦ ligga på Arvids bröst
♦ havet

3 saker jag blir stressad av
♦ att inte ha koll på läget
♦ att vara sen
♦ folk som kör bil sakta

Processed with VSCOcam with x1 preset

3 saker jag ska göra i helgen
♦ fira Arvids födelsedag
♦ läsa
♦ gå en långpromenad

3 saker jag gjort det senaste
♦ sprungit årets första löparrunda
♦ lagat middag
♦ köpt presenter till en bebis som snart kommer att titta ut

Kommentera

