250116


Kan inte låta bli att älska måndagar. Älskar att det är en ny vecka på g med många roliga saker inplanerade. Dessutom känns det rimligt att starta dagen med en sjukt god frukost innehållande smoothie på soygurt, hallon och blodapelsin, knäckebröd med avokado och kyckling och en kopp te till det.

Igår grejade jag och Arvid i lägenheten, beställde soffa, gjorde müsli och tränade. Idag ska jag läsa, kila iväg på träning, tvätta och sånt där. Den här veckan ska jag göra skojiga saker som att gå på roliga föreläsningar, träna, åka till Karlskrona med Sara för GMU-träning, ta promenader, läsa en massa och sånt fint. Det blir mycket träning nu och ibland tränar jag över min träningsgräns som är 3-4 gånger per vecka men jag kan inte låta bli när det är så mycket energi i den här kroppen. Men jag tänker att så länge som jag har det under kontroll är det okej.

Och jag veeeeeet att det bara är den 25:e januari idag men när termometern visar plusgrader och solen skiner mellan molnen så kan jag inte låta bli att bli pirrig över våren.

Kommentera

