Argonauts


  

Idag är det lördag och den här lördagen har bestått av frukost i sängen med Arvid och en mils promenad med mitt lyckopiller Sofia i ett snötäckt och soligt Kalmar. Så fint.

Annars då? I veckan har jag haft Krisse på besök och det var SÅ mysigt, vi åt jordgubbar, drack te och myste till max. Sen har jag tränat en massa, varit på Enkullen i ca 12 timmar för; cesarsallad och vin, gos med familjen och lite sömn innan jag tog tåget till Linköping där det väntades häng med Amanda och sjukhusbesök. Jag har påbörjat den här terminens första kurs och hela hela hela våren läser vi litteraturvetenskap och det är prick det här jag har längtat efter och sett fram emot. Igår efter föreläsning och lunch med Janni tränade jag en timme och senare på kvällen åt Arvid och jag en favoritmiddag och myste.

Ikväll ska vi ungefär göra samma sak, laga middag och mysa. Perfekt lördag ändå.

Kommentera

