En födelsedag, ett besök och lite vardag 

   
 Förra tisdagskvällen spenderades hemma hos Fanny för att fira att hon fyllt 25! Hurra!   I fredagskväll läste jag språkhistoria och drack vin bland annat.  

 I lördags kom min fina Amanda hit på besök. 

Kan inte säga det här tillräckligt många gånger, men alltså, var tar tiden vägen? Får en liten klump i magen när jag tänker på att det snart är den sista december och WordPress kommer skicka ett mejl med mina blogghändelser under det  gångna året. Jag kommer skriva en årssammanfattning och bli chockad igen för att året går så sablans snabbt. 

Men iallafall. Förra tisdagen var vi som sagt hemma hos Fanny och firade henne. Det var SÅ mysigt. Vi åt god mat, drack bubbel och pratade om allting som finns att prata om till klockan blev 00.25 och det var dags att cykla hem. Mina fina tjejer ❤️ resten av veckan var jag konstant lite småstressad för det närmar sig flytt och det är SÅ mycket i skolan just nu. Men i fredags myste Arvid och jag framför idol och i lördags kom äntligen Amanda hit! Vi lagade middag och pratade ikapp, gick ut och dansade, hängde på Ikea och handlade julsaker och sånt mysigt. Så fint att få ha henne hos mig, om så bara för 28 timmar.

 Idag känns livet ännu stressigare och lite novembergrått men så får det vara ibland. Jag har iallafall påbörjat kursen språksociologi vilket är så mycket: ❤️❤️❤️❤️. Och idag fyller även bloggisen fyra år! Hurra hurra hurra. 

Kommentera

