Om en långhelg i Ödestorp

   
  
Min långhelg hemma i Ödestorp fyllde mig med så mycket lycka. Jag har bland annat haft sleepover med Krisse, ätit goda luncher, badat badkar, promenerat med Lina, jagat, ätit trerätters (innehållande en eldkorg, oxfilé, rödvin och choklad bland annat) med min familj och dansat med mina saknade grabbar. Så fint att få skratta tills jag gråter med Kalle igen! Bästis. 

Igår var det den gråaste och segaste måndagen på himla himla länge. Efter ett spinningpass stupade jag i säng och sov ända till klockan 08.15 idag! Om två veckor flyttar Arvid och jag in i vår nya lägenhet och då blir det storrenovering på heltid. Så pepp på att göra ett hem tillsammans, precis som vi vill ha det. 

Idag står cirkelfys, plugg och fira fina Fanny som fyller 25 år på schemat. Heja tisdag! 

 

Kommentera

