Flyktsoda, ta mig i land, sätt mig i brand, ibland 

Åh, jag har haft en så tuff vecka. En vecka kvar till tentan och min stresstålighet prövas varje himla dag. Självförtroendet är i botten och allt som har med universitetsgrammatik att göra känns övermäktigt och tungt. Sånt här får mig verkligen att se ner på mig själv (:(), att jag aldrig gör tillräckligt trots att jag sitter mellan 8-16 och bara pluggar. Så det är lite så livet ser ut just nu. Mitt i allt detta försöker jag ändå vara snäll mot mig själv och heja på mig själv. 

Annars så är livet himla himla fint. Jag varvar plugg med träning, lyssnar på Ebba Grön, pussas med Arvid och skrattar med Janni och Fanny. Nu är det äntligen fredag och jag har tränat, tagit en låååång dusch och ikväll ska Arvid och jag äta tacos. Imorgon ska vi titta på nytt kök, vitvaror, säng och sånt där. Herreguuuuud, vad vuxet detta låter.

  

    

Kommentera

