The secret to having it all, is knowing that you already do.

Livet rusar förbi. Det är slut på en helg igen fast det nyss blev fredag. När ska man sluta förvånas över hur fort tiden går? 

Jag är så lycklig nu. Jag är så tillfreds med livet att jag ibland måste nypa mig i armen för att inse att jag inte drömmer. Jag älskar min vardag med långa frukostar, plugg, promenader längs havet, ännu mer plugg, HIT, Box och spinningpass, att hänga med Fanny och Janni nästan vareviga dag och att somna jämte Arvid på kvällarna. 

I fredagskväll hade vi Fanny, Sebastian, Janni och Christian här på trerätters. Vi drack bubbel och pratade i ett tills klockan slog halv tre och det var dags att gå och lägga sig. Igår myste Arvid och jag på stan där vi köpte lokal färsk äppelmust, klappade på får och satt länge och läste och åt lunch på ett café innan vi gick hemåt för att laga middag. Myshelg!

   
 

Kommentera

