En lillebror 

  
Igår fyllde den här lilla människan (som inte är så liten längre) 17 år. Den här människan blev min lillebror för 17 år sedan och jag blev världens lyckligaste storasyster. Jag är så himla himla stolt över dig. Du är fantastisk på alla sätt. Det får du aldrig glömma. Jag tycker extra mycket om den här bilden för att vi ser tuffa och starka ut. Och det är vi, vi två ❤️ 

   
 
Så igår var vi ute och käkade i Oskarshamn och jag hade på mig min nyaste och finaste klänning. 

Idag packar jag mer mitt liv i väskor och flyttkartonger, kramar min familj hejdå och sånt där vemodigt. Men så ska jag ju ha myskväll med Amanda också vilket känns fint i hjärtat. 

Kommentera

