Autumn leaves under frozen souls

Höst är ju på ett sätt väldigt väldigt fint, för för mig så är ju höst lika med nystart. I höst är jag sugen på att göra det här: 

 ☂ försöka strunta i matångest och dricka egengjord varm choklad medan det regnar utanför tillexempel 

☂ baka gott bröd och müsli 

☂ promenera på krispiga orangefärgade löv

 
☂ äta grytor gjorda på mitt rådjur, färska kryddor och rotfrukter 

☂ sitta på universitetsbiblioteket och plugga

☂ ha mysiga hemmakvällar med tända ljus och rödvin tillsammans med Arvid 

☂ kunna slappna och inte sätta allt för hög press på mig själv 

☂ börja på yoga 

 

☂ ta långa promenader vid havet 

☂ dricka mängder med te i mina finaste koppar och läsa massa bra böcker 

☂ spendera heldagar ute i skogen med jakt 

 

☂ göra dagsutflykter tillsammans med Arvid

☂ sitta på ett favoritfik med en fin vän exempelvis 

Bilder från min Pinterest 

Kommentera

