Mörkret faller, det är försent, försent att ge ett svar, jag går hem, stampar i takt med ljudet av min gråt, låt mig falla.

  
   

Sedan jag kom hem från Älö så har jag hunnit med rätt många fina saker. Jag har till exempel fått hänga med mina grabbar igen och kramas med bästiskalle efter alldeles för många veckor, handlat fina klänningar och tröjor med rävmotiv på, umgåtts med min Amanda i 36 timmar i sträck och det har varit så fint för själen. Jag har även kramats med Kristin, träffat Ellen, gett mig ut på löparrundor och promenader, rensat graderob och så har jag äntligen klippt av mig håret igen. Så himla fint/skönt att äntligen ha så kort hår att det inte ens nuddar axlarna. 

Igår hade Arvid och jag varit tillsammans i exakt fem och ett halvt år vilket vi firade med att åka 30 mil för att köpa en bil tillsammans! Så nu är vi bilägare vi två och ikväll ska vi äta paella och mysa. Imorgon är det bockjaktspremiär och jag är peppig.

Kommentera

