Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären.

   
En räksallad jag gjorde i fredags och så en jag i fredags också.

I helgen har jag fått ännu mer fräknar på näsan, promenerat med Arvid och tittat på grisar, ätit grillat och läst ut min bok Låt vargarna komma. Junisolen har skinit på oss och det har luktat honungsrosor och hav. 

I veckan väntar hagelskytte, en fisketur och på torsdag sätter jag mig på tåget norr ut för att spendera några dagar i Stockholm tillsammans med min stjärnsyster. Som jag längtat efter det. Stannar i dagarna fem och vi ska spendera dom med att gå på konsert, ha picnick med mousserande vin, titta i secondhand, fira födelsedag, gå på fotografiska och att hallå, njuta av varandras sällskap efter för länge ifrån varandra. Det ser jag fram emot. 

2 reaktioner på ”Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären.

Kommentera

