Kom, kom atombomb om vi nån gång, nånsin blir som dom. Känns som om alla är äldre nu och ser efter varann. Dom har gått för att leva sina liv och gud vet att jag måste leva mitt.

   Här är jag med mitt nya läppstift på mina läppar. Från YSL men tyckte att jag kan vara värd det. Igår var en himla fin lördag ändå trots regn hela dagen. Jag och Hampus promenerade på stan, senare på kvällen åt vi tapas och efter det hängde jag med Kalle och co. Fint.  

Snartsnartsnart kommer Arvid hit och vi ska få kramas igen, som jag saknat. Imorgon är det första juni. Gode Gud vad tiden går. 

Kommentera

