Every little thing I do, reminds me of you. 

  

Hejhejhejhej. Idag är det fredag! Wihuuuuu. Igår umgicks jag med Krisse i 12 timmar och det är balsam för själen. Bästi. Idag har jag sprungit i blåst, sol och regn (?) samtidigt, lyssnat på the Cure, vampire weekend och the vaccines, och ikväll ska jag ha myskväll delux med min bästaste Amanda och det ska bli så fint. 

Arvid är på fisketävling i dagarna tre och jag saknar honom redan, har inte setts på typ 12 timmar. Imorgon är det lördag och då ska jag äta tapas + plus hänga med mitt festivalgäng. Pepp på det. Puss 

Kommentera

