Already we’ll all float on alright. Don’t worry we’ll all float on.

Såhär såg jag ut för ungefär ett par veckor sedan. 

Det är sista veckan i maj och jag gör upp sommarplaner, bokar Bråvallabiljetter och peppar att se modest mouse. Jag köper tågbiljetter till Stockholm och gör egen rabarbersaft. Jag läser ut böcker som får mitt hjärta att krampa (så bra är dom alltså), går långa promenader i solen och springer i skogen. Jag pussas med Arvid och peppar framtid. Jag skypear med Adina i flera timmar och vattnar min basilika, persilja, ruccola.

Men mest av allt tar jag nog det lugnt och ser fram emot en sommar som till största delen ska spenderas ute på Älö och det ger mig så mycket ro i själen. 

Kommentera

